| 1 |
Kolizja z 1 pojazdem |
1 |
| 2 |
Kolizja z 2 pojazdami |
2 |
| 3 |
Kolizja z 3 i więcej pojazdami |
3 |
| 4 |
Utrata 1 pozycji |
1 |
| 5 |
Utrata 2 pozycji |
2 |
| 6 |
Utrata 3 i więcej pozycji |
3 |
| 7 |
Utrata 1-2 sekund |
1 |
| 8 |
Utrata 3-4 sekund |
2 |
| 9 |
Utrata 5 i więcej sekund |
3 |
| 10 |
Małe uszkodzenia pojazdu |
1 |
| 11 |
Średnie uszkodzenia pojazdu |
2 |
| 12 |
Duże uszkodzenia pojazdu |
3 |
| 13 |
Incydent międzyklasowy I |
10 |
| 14 |
Drobny incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu |
5 |
| 15 |
Niebezpieczny manewr ofensywny |
2 |
| 16 |
Niebezpieczny manewr defensywny |
2 |
| 17 |
Niebezpieczny powrót na tor / na linię wyścigową |
3 |
| 18 |
Wypchnięcie poza tor |
2 |
| 19 |
Niebezpieczne zachowanie podczas żółtych lub białych flag |
3 |
| 20 |
Ignorowanie niebieskich flag |
3 |
| 21 |
Zbyt wiele zmian kierunku linii jazdy |
2 |
| 22 |
Wyprzedzanie poza torem |
1 |
| 23 |
Obrona poprzez ścięcie toru |
1 |
| 24 |
Ignorowanie linii wjazdu / wyjazdu do / z alei serwisowej |
2 |
| 25 |
Użycie Back To Pits w wyścigu i ponowny wyjazd |
0 |
| 26 |
Użycie Back To Pits w kwalifikacjach i ponowny wyjazd |
3 |
| 27 |
Wyprzedzanie podczas sesji kwalifikacyjnej |
2 |
| 28 |
Blokowanie hotlapującego kierowcy w kwalifikacjach |
2 |
| 29 |
Niepojawienie się na starcie wyścigu |
5 |
| 30 |
Problem z połączeniem sieciowym / lagi |
3 |
| 31 |
Rozpraszanie na kanale głosowym lub czacie podczas Q / R |
5 |
| 32 |
Incydent wyścigowy |
0 |
| 33 |
Brak dalszych akcji |
0 |