Home | Team Sprint Cup Season 1

2023-03-01 20:00
2023-03-15 20:00
2023-03-29 20:00
2023-04-12 20:00
2023-04-26 20:00
League duration
2023-02-17 16:00 - 2023-04-30 23:59
Game Picture League Picture

ACC Team Sprint Cup Season 1

Gra: Assetto Corsa Competizione.

DLC: 

  • American Track Pack (Watkins Glen)
  • 2020 GTWC Pack (Mercedes-AMG Evo GT3, Ferrari 488 Evo GT3) - Opcjonalnie
  • Challengers Pack (Audi R8 LMS Evo II GT3) - Opcjonalnie

Uczestnictwo: Otwarte dla doświadczonych załóg, każdy może dołączyć w dowolnym czasie. Drużyny jadą w dwie osoby dzieląc samochód, nie ma możliwości jazdy solo.

Samochody: Wszystkie samochody GT3 dostępne w grze na dzień 17.02.2023 z wyłączeniem samochodów pucharowych.

Malowania: Wszystkie przesłane przez kierowców malowania można pobierać i używać w grze nieodpłatnie za pomocą naszego programu Content Manager. Po wersji 1.8 ACC malowania nie powodują przycięć w grze, dlatego jeżeli pozwala na to sprzęt (3+GB VRAM) to zaleca się ich używanie.

Drużyna może przygotować własne malowanie samochodu (tzw. skin/livery) i załadować je przez stronę do swojego profilu. Możliwość załadowania malowania odblokowuje się po wpłacie dotacji na daną ligę w wysokości min. 10 zł (patrz dotacje poniżej). Spakowany zipem plik z własnym malowaniem nie może przekraczać 15MB, poradnik jak zrobić malowanie a także korzystać z programu Content Manager do pobierania malowań znajdziecie pod tym linkiem.

Dotacje: Uczestnictwo w sezonie nie wiąże się z koniecznością wpłacenia dotacji. Jednakże ze względu na koszt utrzymania serwerów oraz ewentualnych nagród wprowadzamy system dotacji i powiązanie pewnych możliwości z dokonaniem dotacji w określonej wysokości:

  • 10 zł: możliwość wgrania własnego malowania, które będzie widoczne na transmisjach z wyścigów oraz u innych kierowców (jeśli je sobie ściągną)
  • 30 zł: to co powyżej, wyróżnienie kolorem na stronie, wyróżnienie na transmisjach (jeśli się odbędą).

Pamiętajcie, że dotację zwykle robicie raz, a liga trwa kilka miesięcy więc nie musicie się ograniczać do minimalnych wpłat. Darczyńcy, którzy wpłącą min. 30 zł zostaną wyróżnieni na stronie wyników specjalnym kolorem, a w późniejszym czasie również na streamie (top donors). Swoje imię i nazwisko lub ksywkę możecie wpisać w polu “Wiadomość”.

Dotacje należy wpłacać poprzez stronę https://tipo.live/p/simracepl podając w polu "Twój nick" 17 znakowy Steam ID 64. Znajdziesz go w swoim profilu wchodząc na link https://esport.simrace.pl/user.  To bardzo ważne abyśmy mogli powiązać wpłatę z Twoim profilem kierowcy. Musisz też wybrać cel wpłaty abyśmy powiązali to z ligą. Jeśli tego nie zrobisz prawidłowo, nie odblokują się dodatkowe możliwości, a my nie będziemy w stanie przesunąć tej płatności więc przyłóż się do tego.

Istnieje też możliwość wpłaty na “Utrzymanie / Development” więc jeśli podoba się Wam to co robimy i chcecie aby strona rozwijała się dalej to można również tam wpłacić ale uwaga: nie zostanie to zaliczone do żadnej ligi i nie odblokuje Wam możliwości w żadnej lidze więc jeśli chcecie zrobić większą wpłatę ale przy tej okazji odblokować też malowania i teamy to lepiej zrobić wpłatę na konkretną ligę.

Prekwalifikacje: Przed każdym wyścigiem zostanie uruchomiony serwer prekwalifikacji aby przypisać drużyny do właściwych serwerów bazując na ich czasach okrążeń. Czasy pomiędzy kierowcami w drużynie są uśredniane. Każdy kierowca musi zrobić co najmniej jedno okrążenie pomiarowe

Weekend wyścigowy:

  • Trening: 30 min
  • Kwalifikacje: 20 min
  • Wyścig: 75-120 min - w zależności od rundy

Zasady wyścigu:

  • Możliwość tankowania oraz wymiany opon
  • Jazda tylko i wyłącznie drużynowa
  • Wymuszona zmiana kierowców w trakcie wyścigu:
    • Wyścigi 75-100 minutowe - 1 wymagany pit stop ze zmianą kierowców
    • Wyścigi 120 minutowe - 3 wymagane pit stopy ze zmianą kierowców

Warunki na torze: 

  • Prekwalifikacje odbywają się w stałych warunkach pogodowych.
  • Kwalifikacje i wyścigi odbywają się w losowych warunkach pogodowych symulowanych przez Assetto Corsa Competizione. Wstępne ustawienia symulacji takie jak poziom chmur, losowość, temperatura otoczenia oraz godziny rozpoczęcia sesji i mnożnik czasu zostaną podane przez organizatora 2 tygodnie przed każdą rundą. Przed każdą rundą będzie uruchamiany także serwer ćwiczebny.

Pojemność gridu: 40 samochodów. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany tej wielkości w zależności od zainteresowania.

Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie. Jeśli masz pytania lub są jakieś niejasności, napisz do nas na forum lub Discordzie na kanale #chat-team-sprint tagując @League Admin.